Напишете дума/думи за търсене

Сайтът на "24 часа" вече е най-големият в България

Досега десктоп и мобилният сайтове на "24 часа" бяха номер едно сред новинарските, сега изпреварват всички

Сайтът на "24 часа" (24chasa.bg) вече е най-големият интернет портал в България, показват данните на метричната система Gemius за октомври.

До миналия месец десктоп версията на сайта и мобилната му версия също бяха номер едно, но в категорията "Новини". Сега 24chasa.bg вече е по-голям от всички сайтове в България, включително от пощата abv.bg, от "българския ютюб" - vbox7, както и от най-голямата платформа за електронна търговия - olx.bg.

16,82% ръст на уникалните посетители има десктоп сайтът на "24 часа" през октомври, а на годишна база ръстът е 26,03%, показват данните на Gemius. При мобилния m.24chasa.bg ръстът е съответно 7.82% за октомври и 58.01% за годината.

Нито един от тези проценти не е резултат от купен трафик, за което благодарим на верните си читатели, някои от които са с нас вече 28 години! Готови сме да докажем с пълни статистики откъде идва трафикът към сайта ни от самото му създаване преди над 10 години - и досега, и предлагаме и конкурентите ни да го направят.

Топ 20 на всички сайтове в България по данните на Gemius
Топ 20 на всички сайтове в България по данните на Gemius

Качествената и модерна журналистика е запазена марка на най-влиятелния всекидневник в страната, затова читателите му продължават да го харесват и предпочитат. Устойчивият модел и високи стандарти на марката „24 часа” още в началото на 2018 г. превърнаха онлайн изданието www.24chasa.bg в новинарски сайт №1 в България.

Сайтът също е много силен канал за достоверна информация, според данните са от традиционния годишен доклад на института за изследване на журналистиката “Ройтерс” към университета в Оксфорд. 

Класация на десктоп новинарските сайтове според данните на Gemius за октомври
Класация на десктоп новинарските сайтове според данните на Gemius за октомври

Всички сайтове на Медийна група България са регистрирали значителен ръст през септември, показват пълните данни на Gemius. 24chasa.bg е имал 1 652 836  уникални посетители през периода. 382 322 са чели онлайн "24 часа" на своите настолни компютри, а  над 1 541 956 - от своите мобилни устройства. За периода са отчетени 22 967 365 импресии - важен резултат за рекламодателите.

Реално читателите на "24 часа" онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

Gemius oтчита и по-новата аудитория на "24 часа" - от новинарската платформа AMP, която създадохме с Google, където вече четат средно 40 000 уникални потребители всеки ден, които в пикови дни надминават 135 000.

Класация на мобилните новинарски сайтове според данните на Gemius за октомври
Класация на мобилните новинарски сайтове според данните на Gemius за октомври

Сериозен е ръстът и при останалите ни сайтове: 168chasa.bg - 4.69% за октомври и 115.19% на годишна база.  Bgdnes.bg - 8.10% на месечна база, на годишна - 30.25m.bgdnes.bg - 2.65% на годишна база, bgfermer.bg - 31.47% на годишна база, m.bgfermer.bg - 63.09% на годишна база, dot.bg - 77.14% за октомври и 120.62% на годишна база, m.dotbg.bg - 49.04% на месечна база и 145.07% на  годишна, mila.bg - 1.36% на месечна и 14.58% на годишна база, mama24.bg - 63.79% на годишна база,  24zdrave.bg - 9.50% на месечна база и 21.83% на годишна, m.24zdrave.bg - 14.32% на месечна база и 41.10% на годишна база.

Сериозен ръст от 41.56% за октомври има и най-новият сайт от групата - spomen.bg.

"24 часа" остана една от малкото медии в България, които се издържат от реклама, продажби и организиране на събития и не разчита на български или чуждестранни донори.

Към момента съдържанието на "24 часа" и на другите издания от Медийна група България се разпространява през над 55 онлайн канала.

Най-много  медийни канали  има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук, вайбър и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.  

Висши мениджъри , студенти и преподаватели от колежи и университети, компютърни ентусиасти и хора, които обичат да пътуват и да се забавляват са водещата аудитория на сайта на "24 часа".

Освен лидер на пазара на печатните издания, „24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват.

Това показват данните от изследване на технологичната компания Crimtan за сайта 24chasa.bg, проведено през миналата година.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ