Една от известните реплики на Пабло Пикасо е, че „някои художници превръщат слънцето в жълто петно, но има други, които превръщат жълтото петно в слънце“. Факт е, че когато умението да твориш и креативността се колаборират, резултатът обикновено се забелязва от далеч. Едно от нагледните доказателства за това е испанският бижутериен бранд UNOde50, по който с право се прехласват хората с вкус и набито око за детайла по целия свят. От Мадрид до Токио бижутата на UNOde50 са пленили всеки ценител на естетиката, артистизма и модернистичния дизайн и са предпочитана марка за тези, които искат да подчертаят своята ярка индивидуалност.
Историята на бранда ни праща в Мадрид през 1996 г., когато дизайнерът на UNOde50 Хосе Азулай предприема важна стъпка – оставя безпогрешната си интуиция да го поведе по пътя на любопитството към неизвестното и дава свобода на безспирното си желание да твори. Азулай вярва, че може да отговори подобаващо на търсенето на нещо нестандартно и невиждано в бижутерийния свят до момента, а чувството му се оказва абсолютно правилно. Първоначалната му идея – да изработва само по 50 броя от всяко бижу – е реализирана с такъв успех, че скоро се налага Азулай и колегите му от UNOde50 да започнат да изработват много повече от 50 екземпляра от всеки модел на марката. Творбите с етикет UNOde50, които от създаването си са еталон за качество и отличителен дизайн, бързо се превръщат в мания, завладявайки сърцата на хората с вкус и изразено силен характер из целия свят.
Днес UNOde50 е най-известната испанска марка бижута в световен мащаб. Бутици на бранда можете да откриете в редица градове по цялото земно кълбо – Амстердам, Берлин, Париж, Маями, Мексико, Москва, Рим, София и др.
Въпреки разрастването, и до днес всяко от бижутата на марката е ръчно изваяно, като за изработването му екипът на UNOde50 използва висококачествени материали – специална сплав самак със сребърно, златно или оксидирано покритие, испанска и италианска телешка кожа, кристали Swarovski, естествени перли от черупките на мида Сен Жак и мурано стъкло. А за да поддържа първоначалната си идея жива, Хосе Азулай все още изработва лимитирани бижута – само по 50 броя от всяко, които са номерирани и пръснати в 50 бутика на UNOde50 по цялото земно кълбо.
С уникалния си дизайн UNOde50 постоянно печели нови и нови почитатели, които остават верни на марката всеки сезон. През 2020 година Хосе Азулай и компания са приготвили цели 7 подколекции, обединени в колекция „Asia”. Първата подколекция за пролет-лято 2020 – вдъхновената от Страната на изгряващото слънце „Japan“ – дебютира в целия свят в средата на ноември тази година. В България можете да намерите бижутата на UNOde50 в бутиковия магазин на марката в Paradise Center (ниво 0), както и във верига бижутерии Silver Court и магазина на Timeland в The Mall.
Специално през декември UNOde50 поднася приятна изненада на почитателите си в България. Освен специален подарък – впечатляваща с дизайна и ергономичността си кутия за бижута при покупка на артикули на марката на стойност 299+ лв. – от 16 до 22 декември в магазина на UNOde50 в Paradise Center важат и прималивите промоционални условия, че при покупка на 1 бижу получавате 20% отстъпка, при покупка на 2 - второто е с 50% отстъпка, а при покупка на 3 бижута третото е подарък.
Подарете си ръчно изработен шедьовър и подчертайте характера и индивидуалността си с UNOde50.