Водещата компания за доставка на храна foodpanda обяви днес, че потребителите ще могат да си поръчват не само традиционното вкусно хапване, но и разнообразен набор от различни по вид стоки от редица магазини.
Платформата вече е разделена на ресторанти и магазини. Потребителите ще могат да намерят разширена гама от артикули, включващи хранителни стоки и стоки за дома, дребна техника, козметични стоки, цветя, бебешки храни, зоо храни и аксесоари, магазини за подаръци, дрогерии и др. Потребителите на платформата в София вече имат възможност да поръчват хранителни продукти от търговска верига „ФАНТАСТИКО“ с покритие в почти цяла София. От веригата могат да се доставят млечни и месни продукти, консерви, напитки, кафе, захарни изделия и други, като кръгът от предлаганите стоки ще се увеличава според потребителското търсене, уверяват от „ФАНТАСТИКО“.
Всички нови стоки ще бъдат доставяни в рамките на час от приемане на поръчката през сайта или мобилното приложение на foodpanda. Концепцията е платформата да доставя всичко до всеки за изключително кратко време. С това разширение компанията ще увеличи броя на възможностите, от които клиентът може да избира и поръчва, с което ще допринесе значително към ръста в електронната търговия като цяло.
„Смея да твърдя, че успяхме да създадем първата по рода си услуга в България, която има за цел да предефинира опита за пазаруване на родния пазар като доставя на нашите клиенти продукти, от които имат нужда, в рамките на час.” обобщи Ивайло Нецов, Изпълнителен Директор на компанията. Изпълнителният директор на „ФАНТАСТИКО“ Светослав Гаврилов допълни: „Вярвам, че с това партньорство ще отговорим на очакванията на много наши клиенти за бърза и безопасна доставка на продукти до домовете. Знаем, че клиентите ни очакват точно тази нова възможност и съм убеден, че заедно с foodpanda ще им предложим услуга на много високо ниво. За „Фантастико“ винаги водещи са били нуждите на потребителите и качеството на предлаганите продукти. Това ще е линията, която ще следваме и при доставките до домовете на нашите клиенти.“
Разширяването на гамата от стоки, предлагани чрез платформата на foodpanda, идва след успешната 2019 г., която беляза над 100% ръст за компанията. Това налага развитието на този нов етап, целящ задоволяването на допълнителните нужди на потребителите на платформата и на пазара като цяло, както и повече поръчки и доставки от предишните години.
В момента активни са 150 магазина, сред които хранителни магазини, аптеки, книжарници, цветарски магазини, детски магазини, магазини за алкохол, зоомагазини и други. Целта, която foodpanda си поставя за 2020 година е портфолиото от магазини да достигне бройката от над 500 обекта и да удовлетвори нуждите на всеки потребител както в големите, така и в по-малките градове в страната.